DOSTAWA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 

1. Koszty wysyłki nie są zawarte w cenach produktów.

2. Koszt przesyłki widoczny jest w koszyku, po dokonaniu wyboru opcji dostawy.

3. Wysyłki są realizowane wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku na adres podany w zamówieniu.

4. Koszty przesyłki ponosi Klient.

5. Zamówienia realizujemy maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych (zamówienia złożone do godziny 13 powinny zostać zrealizowane w tym samym dniu roboczym).

6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia wpływu środków za zakupiony produkt na nasze konto bankowe lub po wybraniu przez kupującego opcji odbioru przesyłki za pobraniem.

7. O poszczególnych etapach dostawy, Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

8. Koszty dostawy zagranicznej ustalany jest indywidualnie, realizacja zamówienia po zapłacie.

9. Reklamacja, zwrot, odstąpienie od umowy zostały opisane w Regulaminie. 

10. Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz paczkomatów Inpost.


 WYSYŁKA GRATIS JUŻ OD 300 zł! 

CENY WYSYŁKI

PRZESYŁKA I PŁATNOŚĆ

KOSZT

TERMIN DOSTAWY

Przesyłka kurierska DPD. Przedpłata na konto.

14 PLN

Termin dostawy 24-48 godzin.

Przesyłka kurierska DPD. Płatność gotówką przy odbiorze (COD)

16 PLN

Termin dostawy 24-48 godzin.

InPost Paczkomaty. Przelew tradycyjny.

17,77 PLN

Termin dostawy 24-48 godzin.

Poczta Polska przesyłka zwykła/priorytetowa. Przelew tradycyjny. Od 12,5 PLN (kwota zależna od wagi).
Termin dostawy: paczka 

priorytetowa 24 – 48 godzin,
ekonomiczna 48 – 72 godzin.



UWAGA! PROSZĘ SPRAWDZAĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA!

 

Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie do kwoty 3000zł (paczki wysyłane Pocztą Polską nie są ubezpieczane). Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy. W związku z tym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera! W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, Klient ma możliwość w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela firmy kurierskiej, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.

 


FORMY PŁATNOŚCI

 

Przedpłata na konto - prosimy o dokonywanie wpłat na konto:

Mugga Polska 
ul. Półłanki 22,
30-740 Kraków

Numer konta do wpłat: 91 1240 4533 1111 0011 1285 1182

SWIFT: PKOP PL PW

Nasz bank: Pekao SA


Płatności natychmiastowe realizowane są za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl

Płatność przy odbiorze - klient dokonuje opłaty gotówką kurierowi w momencie przekazania paczki z towarem.

 
  • Odbiór towaru po uprzednim złożeniu zamówienia:
  • ul. Półłanki 22, 30-740 Kraków
  • +48 660 579 964
  • biuro@mugga24.pl

 

 


SPOTKAJMY SIĘ TUTAJ

Dojazd komunikacją miejską: 

Linie autobusowe: 165, 125



  • UWAGA ZMIANA! Od 14 stycznia 2020 zapraszamy wszystkich naszych klientów i kontrahentów do nowej siedziby sklepu w Krakowie na ul. Półłanki 22. Odbiór i zakup towaru będzie możliwy tylko pod nowym adresem.